نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:,

از این جیب به اون جیب همراه اول چیست؟

سرویس جدید همراه اول به شما این امکان را خواهد داد تا با پرداخت 5 هزار تومان و یا 10 هزار تومان صاحب یک سیمکارت اعتباری و ویژگی های منحصر به فرد شوید به عنوان مثال با خرید یک سیم کارت 10 هزاری همراه اول شما
صاحب یک سیم کارت به همراه 5000 تومان شارژ همراه اول اولیه خواهید شد.

همراه اول نیز همانند سایر اپراتورها مانند رایتل و ایرانسل ماهانه چندین سرویس و طرح را معرفی می نماید امروز قصد داریم تا به معرفی طرح از این جیب به اون جیب اپراتور همراه اول بپردازیم تا شما را بیشتر با جزئیات این طرح و 
امکانات آن آشنا کنیم.

اپراتور همراه اول با طرح بسته از این جیب به اون جیب به استقبال مشترکین جدید می شتابد.


ویژگی های بسته از این جیب به اون جیب

  • توجه داشته باشید که هر مشترک بعد از اولین خرید شارژ همراه اول به هر طریقی خواه تهیه ی پین کد یا خرید شارژ مستقیم و یا خرید اینترنتی شارژ به جز جیرینگ پنج هزار تومان شارژ همراه اول داخل شبکه دریافت خواهد کرد.

  • مشترکین همراه اول برای دریافت شارژ خود باید حداکثر پس از سه ماه از تاریخ ثبت نام اقدام به خرید شارژ نمایید بدیهی است که پس از سپری شدن این مدت و عدم خرید شارژ توسط مشترک هدیه به او تعلق نخواهد گرفت.

  • برای انتقال شارژ از یک مشترک به مشترک دیگر منجر به دریافت شارژ هدیه همراه اول نخواهد شد و برای دریافت شارژ خود مشترک باید اقدام نماید.

  • در ابتدای این طرح، مشترکین فقط تا انتهای پاییز مهلت به فعالسازی این طرح داشتند که این طرح فعلاً تمدید شده است.
  • تمامی مشترکین همراه اول برای هر عملیات داخل شبکه از قبیل ارسال پیامک، مکالمه، استفاده از اینترنت میتواند از این شارژ استفاده نماید و همچنین میتوانند بسته های مختلف را فعالسازی نماید.

  • توجه داشته باشید که این شارژ قابل انتقال نمی باشد.

 

سیم کارت های 5 هزار تومانی این طرح

قیمت این سیم کارت ها پنج هزار تومان می باشد و دارای پانصد تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.
نحوه ی فعال شدن این شارژ هدیه به این صورت است که مشترک ظرف حداکثر سه ماه پس از ثبت نام باید اقدام به خرید شارژ همراه اول نماید و شارژ را در سیم کارت خود وارد نماید تا اعتبار هدیه برای او فعال شود از این شارژ در تمامی فعالیت های داخل شبکه می توان بهره برد و استفاده کرد.

 

شارژ همراه اول

سیم کارت های 10 هزار تومانی این طرح

با توچه به اعلام همراه اول قیمت این سیم کارت ها ده هزار تومان می باشد و دارای پنج هزار تومان شارژ همراه اول اولیه و پنج هزار تومان شارژ هدیه می باشد که بعد از اولین شارژ مشترک می تواند از آن استفاده کند.
نحوه ی فعال سازی شارژ هدیه این نوع سیم کارت ها به شکل سیم کارت های 5000 تومانی همراه اول میباشد.

با استفاده از این طرح همراه اول با پرداخت مبلغ 5 هزار تومان یک عدد سیم کارت با شارژ اولیه پانصد تومانی به همراه 5 هزار تومان شارژ همراه اول هدیه دارا می باشد.

همچنین در صورت خرید سیم کارت 10 هزار تومانی این اپراتور یک عدد سیم کارت اعتباری به همراه 5 هزار تومان شارژ و 5 هزار تومان شارژ هدیه خواهید شد.

 منبع: طرح از این جیب به اون جیب همراه اول

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:,

سیم کارت کودک رایتل

امروزه قشر عظیمی از طرفداران اینترنت و تلفن های هوشمند را کودکان تشکیل می دهند کودکانی که با توجه به قرار گرفتن در سنی حساس نیاز به مراقبت های ویژه در دنیای مجازی خواهند داشت، از این رو رایتل اقدام به معرفی سیم کارت جدید خود با عنوان سیم کارت کودک نموده است.

بخش جداناپذیر این روزهای زندگی انسان ها تکنولژی است، بخشی به زندگی تمام اقشار جامعه نفوذ کرده و بر آنها تاثیر گذاشته به طوری که حتی می توان تاثیرات تکنولژی را بر زندگی و بازی های کودکان به وضوح مشاهده کرد و تلفن و اینترنت به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها بین کودکان بدل شده. از این رو رایتل پی جایگاه این موضوع بین کودکان برده و تصمیم گرفته است که نوعی جدید از سیم کارت های خود را معرفی کند که مخصوص کودکان است با این سیم کارت ها دیگر والدین نباید نگران سرگرمی های مجازی کودکان خود باشند.

شارژ رایتل

سیم کارت جدید رایتل با عنوان سیم کارت کودک

کودکان شما با استفاده از این سیم کارت ها تنها امکان گشت و گذار در وب سایت هایی هستند که مخصوص کودکان است، با استفاده از این سیم کارت ها شما والدین دیگر نگران مراقبت از کودکان خود در فضای مجازی نباشید.
از این سیم کارت امکان استفاده ی نامحدود از وبسایت های کودکان که در لیست زیر معرفی شده است را دارید:

  • نرم افزار نبات . به زودی وب سایت های کودک.

  • کافه رایتل: آرشیوی از انیمیشن ها و کارتون ها.

  • آپارات کودک: آرشیو متنوعی از انیمیشن های ایرانی و خارجی.

  • وبسایت نبات: وبساتی شامل داستان، بازی و سرگرمی

 

نحوه ی خرید سیم کارت کودک رایتل و همچنین قیمت آن

هم اکنون شما میتوانید در نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روش های زیر این سیم کارت ها را تهیه نمایید:

1) دریافت دو عدد سیم کارت رایتل یک سیم کارت اعتباری برای والدین، یک سیم کارت اعتباری مخصوص کودکان به همراه اشتراک شش ماهه ی ماهنامه نبات
قیمت این مجموعه 68 هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف نمایشگاه 56 هزار تومان میشود.

2) دریافت دو عدد سیم کارت رایتل یکی مخصوص والدین و دیگری مخصوص کودکان به همراه یک عدد ماهنامه نبات قیمت این مجموعه 24 هزار تومان می باشد.

 

لیست هدایای آغازین طرح سیم کارت کودک

با توجه به اخبار رایتل در این طرح سیم کارت های والدین دارای 100 مگابایت اینترنت با مهلت زمانی 30 روز می باشد.
ده گیگابایت اینترنت در سیم کارت های کودک قابل استفاده در وب سایت ها ذکر شده و مهلت زمانی استفاده از این هدیه 30 روز میباشد.

 

پس از تمام شدن هدایا چگونه باید از خدمات سیم کارت کودک رایتل استفاده کرد؟

سیم کارت والد

توجه داشته باشید که برای سیم کارت های والدین به مانند سایر سیم کارت های رایتل میتوانند اقدام به خرید شارژ رایتل نمایند. برای استفاده مقرون به صرفه از اینترنت نسل سوم و یا 3G میتوانند بسته های اینترنتی را فعال سازی نمایند.

سیم کارت های اعتباری کودک

مشترکین رایتل توجه داشته باشند که با استفاده از جدول زیر میتوانید اقدام به خرید شارژ رایتل برای سیم کارت کودک رایتل نمایید و به طور نامحدود از وبسایت های ذکر شده استفاده کنید توجه کنید شارژ رایتل ذکر شده در جول زیر بدن احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد و همچنین سقف مصرف منصفانه ده گیگابایت می باشد.

شارژ رایتل

برای ثبت اطلاعات سیم کارت کودک تنها کافیست که به یکی از دفاتر نمایندگی رایتل مراجعه کرده و اقدام به فعالسازی و ثبت نام سیم کارت والد خود نمایید مشخصات وارد شده در سیم کارت والد در سیم کارت کودک نیز درج میشود و احتیاجی به ثبت جداگانه آن نمی باشد.

  • از سیم کارت های کودک رایتل برای برقراری تماس و ارسال پیامک نمی توان استفاده کرد و صرفاً می توان از این سیم کارت ها برای مشاهده وب سایت و استفاده از نرم افزار های ذکر شده استفاده کرد.
  • با مراجعه به وبسایت رایتل میتوانید از آدرس های نمایندگی های رایتل مطلع شوید.

  • برای سیم کارت کودک سرعت اینترنتی قرار خواهد گرفت که برای سیم کارت والد قرار گرفته است.

  • امکان خرید سیم کارت کودک و خرید شارژ رایتل برای تمامی متقاضیان میسر می باشد.

  • توجه داشته باشید که برای استفاده از هدایای بسته آغازین سیم کارت رایتل باید در مناطق تحت پوشش شبکه

  • 3G رایتل باشید در خارج از این مناطق استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک تحت پوشش رومنیگ ملی امکان پذیر می باشد.

منبع: سیم کارت کودک رایتل

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : پنج شنبه 1 مرداد 1394برچسب:,
جملات زیبا

ای پری رو زچه رو روی نشانم ندهی / مویی از طره گیسوی نشانم ندهی دلم از هجر رخت سوخت خدا را زچه رو / جلوه ای زان رخ دلجوی نشانم ندهی . . .

جملات زیبا و عاشقانه

کی شود بینم رخ ماه دل آرای ترا تا کشم بر دیدگان خاک کف پای تر سر به بالین با امید دیدن رویت نهم تا مگر در خواب بینم روی زیبا ترا . . .

متن های زیبا

ای آفتاب هستی ای شور عشق ومستی / بازآ بخوان کلامی زان معجز الهی ای دیده ها به راهت ای قائم هدایت / تا کی کنم حکایت شرح غم جدائی

جملات زییا از وبسایت جوک لند

بود محرابم ابروی تو ای دوست / نمازم جانب کوی تو ای دوست اگر حبل المتین فرموده قرآن / نباشد غیر گیسوی تو ای دوست . . .

منبع: jokland.ir/cat/65

برچسب‌ها: